Män som hatar kvinnor

Gårdagskvällen tillbringade jag i sällskap med Angel, Aina, Johanna, mamma, Ainas mamma och Johannas mamma. Vi såg Män som hatar kvinnor på bio. Som vanligt kan en film knappast vara lika bra som boken och därför är det nästan bättre att bara bedöma den som film istället för att jämföra. Tycker jag. Och jag tycker filmen var bra! Obehaglig förstås. Lite uppstyltad dialog som det nästan alltid är i svenska filmer men annars bra skådespelarinsatser. Jag ger den 5 Jiiin av 7 möjliga.

Efter filmen tog vi en öl och käkade lite nachos och sånt. Riktigt kul!


Kommentarer
Postat av: Bror

.........o alla vet ju att det tydligen ska vara båg hela grejen va? Mer eller mindre vad jag kan förstå! Jag har ju inte läst boken....så filmen kanske jag skulle kunna se och gilla mer än den som läst boken.....boken är alltid bättre!

2009-03-19 @ 21:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback