Mer glass

Nu har jag testat ytterligare två av vårens nyheter från GB, Solero Berry Berry och Lemon Age.
Ids inte beskriva vad det är för glassar utan fokuserar på tyckandet :-) 
Den som vill veta mer kan ju läsa om nyheterna på
GBs kampanjsite.

Solero Berry Berry är hur god som helst! Fräsch, mumsig och alldeles underbar. Smakar bärigt och friskt. Den får 12 Jiiin av 10 möjliga. Rakt av. Lagom storlek och den är ganska nyttig också :-D Måste testas av alla!

Lemon Age är mer svårbedömd. Jag vet redan nu att det inte är en glass jag kommer välja i sommar när jag står där vid glassboxen men den var ganska god så det är inte därför. Det är inte den typ av glass jag föredrar bara. Smaken påminner om Solero Shots Lime Lemon som fanns en gång i tiden (de små gröna kulorna) och den smaken gillar jag. Uppfriskande! Jag kanske blir sugen en riktigt varm sommardag när jag ätit mig less på Piggelin :-) Den här glassen får 4 Jiiin av 7 möjliga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback