Mina vänner

En helg med vännerna. Mina fina vänner! Fest igår hos A&P :-) Vi hade som vanligt roligast på hemmaplan, krogen var sådär. Men så är det väl alltid antar jag, förfesterna slår kroghänget med hästlängder. Vi hade en bra kväll och jag tycker det är så himla kul att Angel & T är här.

Idag har jag premiärkäkat mat från nya kiosken. Det blev friterade räkor. Lagom superonyttigt en dag som denna. Lite bakistrött. Jag har spenderat nästan hela dagen hos Jo och vi såg en riktigt bra film, Righteous Kill.

Det där med att jag obryr mig har svalnat lite ... jag kan inte obry mig tror jag. Men så är det faktiskt det fina med att blogga att det nästan räcker med att skriva ner otygskänslor för att de ska försvinna. Samma sak egentligen som att det ibland kan räcka med att säga hur man känner så blåser känslorna bort. Fascinerande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback