Nu är det slut

Det räckte inte längre för Timrå. Just nu försöker jag glädjas åt att det blev sju matcher i alla fall. Jag såg bara första perioden av kvällens match och det var nog lika bra det. Jag är en usel förlorare och det känns som att jag hade varit mer besviken, irriterad och arg om jag hade sett den här sistaste matchen. Faktiskt så tror jag också att det hjälper lite att jag blev på så himla bra humör på träningen (som var anledningen till att jag inte kunde se hela matchen). Jaja, nu är det över för den här säsongen. Och livet går vidare.

Jag funderar på att bli ett riktigt hockeyfan nästa säsong :-) Det är en fantastisk sport! Nu fortsätter den spännande och låååånga matchen mellan Linköping och Skellefteå. Heja SAIK!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback