Status: Less

Det enda ord jag kan komma på för att beskriva min sinnesstämning är less. Och det gäller det mesta.

Helgen har varit riktigt trevlig och fullspäckad. Lördag förmiddag tillbringade jag hos Aina. Hon, Angel, Dylan och jag åt gott och hade det bra. Sedan var det hockeytime hos bror. Tyvärr var mitt humör sådant att jag borde ha dragit en filt över mig och stannat hemma. Humöret blev bättre under matchens gång men när den slutade hemskt hade jag lust att slåss. Avreagerade mig lite genom att rocka på trummorna. Kvällen fortsatte hos Ullis och A. Vi såg Melodifestivalen och laddade för Veronica Maggio på Aveny. Hon var riktigt bra men framträdandet började lite väl sent och hon spelade lite väl kort. Men jag är absolut nöjd :-)

Igår på förmiddagen firade vi JoW som fyllde 27. Det var super och vi bjöds på god tårta och många goda skratt. Sedan ilade jag hem och fick besök av Linda! Kul att hinna träffa henne en liten sväng. Till sist for jag till Skönsberg för att kolla på handboll. En match som började i bedrövelse men som snart blev vansinnigt spännande. Sååå synd att Sundsvall inte räckte hela vägen till vinst. Det kändes extra tungt med en tung förlust efter Timrås astunga förlust på lördagen.

Men alltså, förutom att jag har haft en bra helg så är jag på det stora hela riktigt less. Som för övrigt rimmar med pms.

Jag vill ändå känna mig hoppfull och avslutar med en trevlighet ... jag och mamma tog en tur i Birsta och jag hittade en finfin tunika på Esprit (var annars?) som mamma köpte till mig. Snällt :-D

Kommentarer
Postat av: MizthaNguyen (v.

Vill du tjäna pengar på din blogg? Titta in i min blogg för mer information! :)



http://mizthanguyen.blogg.se/2009/march/ggege.html#comment

2009-03-16 @ 14:03:48
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback