Favorit i repris i väntans tider

Förutom att jag väntar på svar från olika jobb jag har sökt så väntar jag nu också på besked om dragspelskursen jag har anmält mig till blir av. Det måste vara tillräckligt många som anmäler sig. Hoppas, hoppas!!

Jag bjuder på en favorit i repris (senast i bloggen augusti 2007). Med dragspelet på plats ser livet ganska bra ut va? Och med mammas folkdräkt och pappas träskor verkar jag ha hittat rätt outfit, eller hur?



Åh, nu längtar jag efter sommaren! Håll tummarna för att dragspelskursen startar så lovar jag att spela i sommar :-D (om det är positivt vet jag inte ... )


Kommentarer
Postat av: Ruda

Vilken underbar bild!!! =)

Hoppas på att din kurs startar, för jag älskar att lyssna på dragspel! Kanske kan motivera mig till att damma av fiolen också! ;)

2009-03-04 @ 07:56:19
Postat av: Linda

Världens finaste dragspelsflicka!

Postat av: aina

HEj , va fiin du är =) Riktig somarbild!

2009-03-06 @ 08:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback