En helg i Prag

Nu är jag hemma igen. Landade i soffan vid åtta igårkväll.

Dagarna i Prag var underbara! Härlig atmosfär, vackert, perfekt hotell, skönt väder och fantastiskt bra helt enkelt. Jag är så nöjd! Några glimtar som är värda att berätta mer om kommer här ...

Lugnet och känslan i Prag var nästan magisk och jag trivdes otroligt bra i den sköna omgivningen. Jazzorkestern som spelade på torget i Gamla stan gjorde mig totalt lycklig. Självklart köpte jag en skiva :) Ölet måste förstås få mycket cred! Alldeles särskilt gott var det som serverades på U Fleku. Vackra hus vartän vi tittade. Toaletterna var fräscha så gott som överallt och tur var väl det eftersom vi konsumerade ganska många öl per dag. Allt var hur bra som helst! Jag återvänder gärna till Prag. Helst imorgon!

Jag hade problem med min kamera så får se till att kopiera lite bilder från familjen. Här kommer några bilder i alla fall.

           

            


Säg till om du vill följa med när jag åker tillbaka till Prag :)

Kommentarer
Postat av: Linda

GUD så god den där ölen såg ut ;) Kall å mumsig!



Ja vi får styra upp en dejt nångång före midsommar tycker jag =) kram

Postat av: Johanna

Jag hänger på!!! =)

Kul att höra att ni haft det bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback