En perfekt helg

Fredag: Tidig hemgång från jobbet. Promenad och fika med Angel och Johanna. Vi kom på den lysande idén att spontanfesta. Sagt och gjort ... vi käkade middag och förfestade hos Jo. Lekte Lindas frågelek och hann sedan med att besöka Svenssons, Stadshuset och Oscar. Vi svängde förbi Kebabcity på vägen hem och försökte sedan ha efterfest hos Jo men vi var kanske lite för trötta för det :)  Vi hade en riktig superkväll i alla fall! Hur kul som helst!

Lördag: Lite trött, lite bakis och så. Jag tog en rejäl sovmorgon men pallrade mig till sist ur sängen och promenerade till Jo för att se film och hänga med henne och Angel. Vi tog oss en liten promenad, käkade pizza och hade det allmänt bra. En perfekt bakisdag helt enkelt. Kvällen tillbringade jag hemma i soffan och kikade på film.

Söndag: Sovmorgon igen. Ullis ringde och var ute på promenad och jag fick följa med! Hon promenerade förbi här och hämtade upp mig och sedan gick vi runt Sidsjön. Underbart väder! Jag behövde både sällskap, sol och motion så det var ju super. När jag kom hem pysslade jag på lite och så. Kom på att jag kanske kunde cykla med Johanna till jobbet och det gjorde jag. Så då fick jag njuta lite mer av finvädret samtidigt som jag fick röra på mig :) Hur bra som helst! Nu ligger jag i soffan och känner mig glad över den perfekta helg jag haft.

Det var helgen i stora drag ... tror inte att jag har missat att ta med något viktigt eller intressant ;-)

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh så härligt! Kanske var der er vi såg då vi körde ovanför Sidsjön i kvällssolen på väg hem trötta efter lång bilresa..hur som helst tänkte jag tanken då..hur många ggr jag prommat runt där i bra sällskap och ÅH så jag saknade er mina vänner och Sidsjön just då! kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback