Jag hittar inga kläder

Jag har varit ledig idag! Skönt med sovmorgon. Har strosat på stan i flera timmar men shoppat alldeles för lite. Jag har konstaterat följande fel på min kropp: Jag är för kort, jag har för små bröst och mina lår är för stora. Detta resulterar i att tunikor, klänningar och kjolar blir för långa vilket förstås inte ser bra ut, toppar sitter fel och leggings ser jag inte klok ut i. Jag blir vansinnig. Det som är så knäppt är att jag inte har några problem med min kropp (förutom att jag lagt på mig några kilon på sistone). Jag borde väl kunna hitta kläder som jag inte ser dum ut i?! Vansinne! Dags att bli rik och bara köpa skräddarsytt.

Köpte ett par skor i alla fall, bara enkla vita tygskor. Och ett grönt linne på Kharma som jag inte är helt säker på om jag gillar. Alltså det är jättefint men kanske inte på mig.

Nu ska jag packa till Prag. Åker tidigt på torsdag så lika bra att komma igång med packningen idag.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Härligt med shopping! Synd bara att du inte hittade nåt, men du får shoppa desto mer i Prag! =)

Ha det så härligt där nere, och drick en öl åt mig! Kram!

2009-05-13 @ 11:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback