Jag ska bli med en till

Jag ska försöka föröka mig. Det lär säkert ta några månader plus nio till innan det är i hamn men det är inte den stora graviditetsepidemin som har drabbat (eller förunnats om man så vill) mig. Det är förstås bloggsjukan. Jag tänker starta en till. Så småningom. Jobbar för fullt med olika uppslag till inriktningar. Ja, jag ska försöka mig på en seriös blogg. Kommunikation, pr, reklam, marknadsföring och sociala medier ... det är ju sånt som ligger nära till hands för mig men jag tvivlar på att det är där min nya blogg kommer att landa. Får se helt enkelt. Har minst tjugo idéer just nu men ingen klockren, jag vill hitta ett eller ett par områden som jag känner att jag kan paddla på med ett tag utan att sjunka.

När, var eller hur har jag inte spikat. Men den som väntar på något gott ...

Tjingeling! Do your thing :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback