Livet är underbart

En riktig semesterhelg, det är vad jag har haft. Visserligen hälsade jag och mamma på mormor igår och det var inte så semestrigt men ändå skönt att fara dit. Vi tog en sväng till morfars minneslund också och det var fint. Sedan bar det ut till Åstön, världens vackraste ö. Där har jag bara varit, ätit gott och lekt. Klev faktiskt ner i havet också och det var ganska skönt. Jag älskar att vara i stugan! Önskar bara att jag hade någon som skulle vilja följa med mig dit. 

Idag har varit en underbar dag. Solsken och allt!




MIn älskling hade nog en underbar dag han också. Här vilar han efter lek och bad.


Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas du finner stug-sällskap som hänger me dit! Shit vad jag också önskar jag hade en sån tillflyktsort, dit man kunde åka och "bara vara".



Vad sägs om att hälsa på 13-14 juni eller 27-28 juni? Fördelen om du/ni kommer sista helgen i juni är att vi åker till Sundsvall på Söndags e-m och då kan ju ni åka med oss tillbaka... =) Fundera på det..

Postat av: Anonym

gud va jag saknar Lipton Åstön den goda maten och holmö brygga

2009-06-01 @ 21:39:20
Postat av: jennychen

du är välkommen att hälsa på macko!? :)

2009-06-01 @ 21:43:09
URL: http://jennychen.blogg.se/
Postat av: Anonym

=) vet inte om jag vågar pga allt gräs på åstön

2009-06-04 @ 00:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback