Sköna svar

Idag har jag fått tre klockrena svar på mina frågor. Helt underbart! Jag kanske inte citerar ordagrant här men ni lär fatta poängen.

1. Jag frågade min systerson Kasper vad han läste för tidning. Svaret: En tidning.

2. Jag frågade Tobbe vad han gör nu. Svaret: Jobbar på ett företag.
 
3. Jag frågade Angel hur länge potatisen varit i ugnen. Svaret: Den har varit där ett tag.

Totalt sköna svar helt enkelt :-) Jag blev inte så mycket klokare men vad gör väl det.

En annan skön grej som hände idag ...

På väg till Angel och Therese cyklade jag förbi Statoil och köpte mig ett sexpack. Trampade sedan vidare mot Haga och njöt av det det härliga vädret. Ända tills ... KRASCHPANGBOM! Vad var det? Påsen med sexpacket totaldog och ut for ölen. Två burkar pajade och det blev en ölfontän där jag stod. Sweet :-) Typiskt att sådana där saker ska hända när man är ensam. Det var rätt kul i alla fall, dagens äventyr.

Nu har jag nyss kommit hem. Det är varmt ute! Hur härligt som helst. Återigen önskar jag mig ett täcke och en hunk att ta med ut och stanna där hela natten. Finns det något härligare än nätter utomhus?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback