Stockholm bokat

Nästa helg drar jag och U till Stocholm för att fira nationaldagen. Eh, nej det är inte därför vi åker dit förstås men det kommer säkert att hända lite roliga grejer i stan under helgen. Mycket folk lär det vara också. Vi hade tur som tusan att vi fick tag på vandrarhem :) Jag hoppas på fint väder och bra shopping. Min shoppinglycka brukar inte vara så stor i den stora staden. Egentligen brukar min shoppinglycka inte vara särskilt stor någonstans. Jag har vandrat lottlös genom alla Sundsvalls butiker denna vecka och veckan innan det ... och veckan innan det. Endera är jag sämst på att shoppa eller så finns det helt enkelt inget som passar mig. Jaja, hursomhelst, det blir skönt att lämna Svallet för en stund. Men innan dess ska jag hinna med att ... ja, göra ingenting ungefär.

Har du några idéer på roliga aktiviteter denna vecka eller nästa är du välkommen att ringa :) Alla förslag mottas kanske inte med entusiasm men jag lovar att jag hänger med på nästan vad som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback