En underbar helg

Nu sitter jag här i soffan och är så sjukt nöjd. Har precis flyttat in i min nyinköpta handväska och knaprat slut på chipspåsen. Helgen har varit perfekt!

Fredag - Moneybrother & Oscar
Det blev snabba ryck efter jobbet i fredags. Jag sprang direkt ner till tvättstugan och körde igång två maskiner. Sedan upp igen för att käka och pudra näsan. Johanna kom hit och vi hann med en öl innan det var dags att dra ner till Stadshuset. Konsert med Moneybrother! Jag är inget hängivet fan och har egentligen inte lyssnat så mycket innan men det gjorde ingenting. Konserten var super! Skön sång, sköna musiker och skön stämning. Me like! Vi traskade vidare till Oscar efter konserten och kvällen fortsatte i samma härliga anda :) Hela bandet dök upp på Oscar och det var inte alls tokigt att få se lite mer av dem :D Jag och Johanna stannade till stängning men jag tycker nog att vi var hyffsat skötsamma och städade. Det var verkligen en kanonkväll!

Lördag - Ladies Night
Dagen började faktiskt i bakishetens tecken ... men jag ryckte upp mig innan det var dags att bege sig till E.On Arena och Ladies Night. Jag, Ullis och Matilda landade där ute i Timrå vid halvsju ungefär. Det började med fördrink och lite dött mingel. En lång väntan på maten och väldigt många onyktra damer följde ... och på så sätt var det kanske inget klockrent arrangemang. MEN så började showen till slut! Och jag blev förstås kär. Så otippat. Musiken var fantastisk! Många gånger var det underhållning då den är som allra bäst. Andreas Johnson var underbar, Martin Stenmark var underbar och Micke Tornving var inte så tokig han heller. Alla på scenen var sköna! Publiken var stundtals i extas typ men vi höll oss lugna. Efterrätten var förresten underbar den också :)



Nu väntar en skön tv-kväll. Jag kom nyss hem från Birsta och innan det var jag och kikade på handboll (en ganska trist match som slutade med storvinst för Sundsvall) och innan det hade jag, hör och häpna, tvättstugan.

Hoppas att du också är glad och nöjd
Att din helg har varit en härlig fröjd



Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack för i helgen! Det måste vi göra om, snart! =)



Lycka till idag! Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback