Hemlig förtjusning

Jag måste erkänna att jag är sifferkåt i smyg. De senaste dagarna har jag siffrat på en hel del på jobbet och jag känner mig alltid lika uppspelt och förväntansfull över resultatet. Jag minns att jag ofta kände samma sak under mattelektionerna i skolan och när jag läste redovisning på universitetet. Det är så konkret och härligt i motsats till allt svävande och odefinierbart som i vanliga fall fyller mina tankar. Jag kommer alltid att älska kommunikationsteorier passionerat men räkna med att jag kommer siffervänstra ibland.


Ja. Tillbaka till livet.

Morgonens storslagna middagsplaner gick inte vägen. Jag åt goda grejer men det skulle knappast klassas som en fantastisk middag. Knappt ens en måltid. Därför ser jag till att äta ordentligt med chips nu så att jag inte blir hungrig framåt natten :)

Det verkar bli jägarfest för mig imorgon :) Jag och storebror åker till stugan lagom till hockeyn skulle jag tro och på kvällen blir det fest. Så gick det med den tomma helgen.


Ett plus ett blir ofta två
Om inte synergin ska på
Minus tre är under noll
Om du inte är ett troll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback