Ingen träning :(

Typiskt, typiskt. Nu är jag pigg och kry så jag sopade av snön från cykeln och trampade iväg till Nacksta. Men vad händer då? Ingenting! Det var inte en kotte på träningen (tror jag ... det var låst och jag hade glömt passerkortet hemma men det brukar alltid vara någon som står och håller utkik eftersom dörrarna är låsta). Typiskt! Det blev med andra ord ingen träning för mig ikväll :( Jag fick en skön cykeltur men jag tror att lite lek med bollen skulle göra mig gott. Att dra några skott på mål, få ont i axeln och glädje i själen hade inte alls varit dumt. Det måste komma några nästa gång. Jag ska genast ta tag i tjatandet :)

Nu hinner jag se Grey's och det är såklart trevligt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback