Lära, öva, lära, träna, lära ...

Det är hur kul som helst att ta upp tyskan :D Grammatikkunskaperna är inte vad de en gång var men det ska väl inte vara särskilt svårt att fixa. Har mest nöjespluggat än så länge men ska höja ribban strax. Nu ikväll har jag även dragit fram dragspelet en stund. Det känns att jag har övat för lite de senaste två veckorna. Fingrarna samarbetar inte med huvudet. Tänk att det ska vara så svårt!

Ikväll blir det mat och hockey på O'learys :) Kom igen och vinn för tusan! Jag ska försöka vara lite glad om Skellefteå vinner eftersom jag har några Skellefteåvänner ... men jag kan inte lova att jag kommer lyckas. Behöver i och för sig inte bekymra mig om det eftersom Timrå SKA vinna.

Nu kraschar jag i soffan en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback