Mer kunskap? Ja, det ryms.

Jag är allt lite sliten idag också. Trött och förkyld. Känns skönt att jag ska sova som en gudinna inatt och vakna pigg som få :D (Alltså, det är planen.)

Imorgon ska jag spendera dagen lång på Södra berget.
Kunskapsdagarna blir det! Jag behöver alltid mer, mer och mer ... livet går ju ut på att utvecklas och lära sig mer, mer och mer. Ibland tröttar min kunskapstörst ut mig men det kanske bara är hälsosamt. Jag ser i alla fall fram emot en givande dag imorgon :) Några seminarier kommer att handla om saker jag kan ha nytta av på jobbet, andra seminarier handlar mer om personlig utveckling (inte för att det ena står i motsats till det andra, snarare tvärtom, men du fattar hur jag menar va?)

Like Lisa Simpson just said: We can better ourselves!

Hurra för klokingar som Lisa :)

Idag då? Jag har jobbat, snorat, varit hos frisören och till sist ätit en supermiddag. Äggröra och knaperstekt bacon och nygräddad ciabatta. Jag kör gärna frukostinfluerad middag. Förra veckan blev det havregrynsgröt typ tre gånger. Du vet, matlagning är inte det roligaste jag vet.


Well, måste gå till macken och köpa snus.

Kommentarer
Postat av: Linda

åh det hade man gärna gått på!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback