Min middag?

Det är inte varje fredagmorgon jag sitter och funderar på middag. Men idag gör jag det. Skulle vilja äta något fantastiskt gott ikväll ... helst på restaurang eftersom jag saknar all talang i köket. Det blir nog hemmavid men vad ska jag hitta på då? Efterrätt vill jag ha också! Svåååårt.

Det hör inte heller till vanligheterna att jag har en tom helg framför mig. Känner visserligen på mig att jag kommer fylla helgen ganska ordentligt innan den är över. Jag skulle kunna kika på handboll, städa, leka, se på hockey, åka på jägarfest, shoppa eller plugga tyska. För att nämna några saker. Det återstår att se vad som händer. Jag kan behöva ta det lugnt och kurera mig ordentligt så att den sista slängen av förkylning dunstar.

Jag ska sätta fart med ett litet projekt här på jobbet och sedan hoppa iväg till affären och handla frukost och kanske middagsgrejer. Hoppas jag hittar nåt perfekt (och enkelt).


Give me some amazing food!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback