Min rumpa

I lördags fick jag en rejäl komplimang för min snygga bakdel. Det är inte så ovanligt men jag blev ovanligt glad.

I år och dagar har jag fått komplimanger för min rumpa. Hade Facebook funnits under mina glansdagar skulle det garanterat ha funnits en skara fans :D Trevligt förstås. Jag kan förstå alla som fastnade för den för ungefär tio år sedan, då när jag var i hyffsad form. Men mycket har hänt sedan dess. Dels så har jag inte tränat lika flitigt och dels så tappade jag varenda form när jag fick diabetes och totalrasade i vikt. Det verkar ändå som att min rumpa har hittat tillbaka nu och därför blev jag så ovanligt glad över komplimangen i lördags. Den (måste ha varit och den) verkar vara jäkligt het min ända. Hundratals beundrare kan inte ha fel :P

Visst är jag så vansinnigt mycket mer än en snygg rumpa men jag skulle ljuga om jag sa att jag inte kommer att sakna min snygga bakdel den dagen den är borta. Om ett par år eller så ...

(Nej, det blir absolut ingen bild. Det räcker med att jag visade en bild på mig i mina nya glasögon häromdagen ... längre än så går jag inte.)

Vad brukar du få för komplimanger?

Coachens tips: Spela handboll.

Kommentarer
Postat av: Linda

Helt rätt och bra-rumpnissar som vi är! Jag brukar också få komplimanger för min rumpestump!

Postat av: Linda

Helt rätt och bra-rumpnissar som vi är! Jag brukar också få komplimanger för min rumpestump!

2009-11-25 @ 18:09:47
URL: http://lindizzi.blogg.se/
Postat av: Johanna

Härligt!

Komplimanger kan man inte få för mkt av, som sagt! ;)



Nog för att min rumpa aldrig blivit beundrad, men man får ju vara nöjd med andra kroppsdelar också! =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback