Mys & Bo Kaspers

Vilken lördag! Jag började dagen med shopping :) Hittade inte allt jag sökte med lyckades få med mig några saker hem. Och så köpte jag och Ullis en present till söta Siri som vi har fått träffa nu. Jag for hem och pudrade näsan lite innan det bar av till systeryster. Hon, barnen, bror och jag bakade peppisar. Jag älskar pepparkaksbaklukten :D Vi gjorde ganska fula pepparkakor men det var kul i alla fall och det är väl det som är viktigt. Sedan drack vi glögg och lyssnade på julmusik innan det var dags att dra igång med middagen. Tacos! Mmmums, jag äter det alldeles för sällan nuförtiden. Vi käkade massor, surrade på och spelade lite bowling på Nintendo Wii. Och sedan ...

... Bo Kaspers Orkester på Aveny :D Jag, brorsan och hans kompis parkerade längst framme vid scenen. Så nära har jag aldrig varit BKO förut. Dom var bra! Kan inte beskriva det bättre än så ... dom har ju det där speciella som är så speciellt :) Charmigt och skönt! Lite besviken blev jag dock på att killen som spelade dragspel i en låt bara spelade på diskanten. Men, allt kan väl inte vara perfekt. Det kanske hade låtit konstigt om han hade basat?

Jag är supernöjd med hela gårdagen. Julkänslan kommer sakta smygandes. Live-musik ger alltid en enorm energikick och jag är glad att vi var där lyssnade.

Idag har helgmyset fortsatt. Fika hos Ullis med finbesök av Linda och Siri och sedan en sväng på julskyltningen. Nu väntar köket på mig. Mat behövs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback