Nu är det slut på gamla tider

Helt i smyg fällde jag en liten tår idag. Sista dagen på jobbet. Tack och farväl för denna gång. Jag kanske återvänder till fryseribranschen någon gång i framtiden. Men inte på ett tag. Nu är det fullt fokus på Logosol som gäller. Men först ska jag ha en skön helg.

Jag är så tokmätt. Har käkat äggröra, skinka, chips, clementin och choklad. Hur tänkte jag egentligen? Jo, jag tänkte så här: Äntligen fredag! Mmm jag ska soffa och frossa järnet! Att jag aldrig lär mig att frosseri bara leder till total apati. Ska jag flytta mig från soffan lär jag få rulla iväg ...

Jaja. Ser verkligen fram emot morgondagen! Först ska jag till stan och shoppa loss. Kläder! Julklappar kanske. Sedan blir det pepparkaksbak, middag och glögg hos syrran. Och sist, men inte minst, Bo Kaspers på Aveny :D

Men nu ska jag försöka fixa naglarna, plocka ögonbrynen och sedan se Idol.

Tjing!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback