Nu kan jag mer

Det har varit en innehållsrik dag på Södra. Föreläsning efter seminarie efter föredrag ... och så vidare. Några grejer var riktigt bra medan andra kanske inte var fullt lika intressanta. Jag är nöjd med dagen och känner mig nog lite klokare. Jag och Linda hann med en goooood lunch på Delicerano :) Vi skippade faktiskt en föreläsning för att hinna äta i lugn och ro men det var det helt klart värt. Mat måste man ha!

Förkylningen är bättre idag men jag är lite tung i huvudet av allt snytande igår. Får sovmorgon imorgon eftersom jag har en sådan snäll chef :)

Käkade nudelsoppa till middag och satte nästan nudlarna i halsen när jag kom att tänka på Joey och fick världens skrattanfall ... hehe, den som sett Vänner-avsnittet där han ska provspela för en reklamfilm med soppa fattar vad jag menar. Helt underbart kul! Titta på YouTube (jag ids inte förstå hur jag ska/om jag kan lägga upp filmen här).

Jaja, nu ska jag slöa lite och spela dragspel. Kan knappast träna handboll ikväll :(

Annars var det inte så mycket mer ... förutom att jag har fått ett nytt jobb :D Ja! Det är sant.

Kommentarer
Postat av: Matilda

SUPERGRATTIS! Vad kuuul!

2009-11-04 @ 21:01:24
Postat av: Angelica

Meeeeeeen gu va kul med nytt jobb Jenny!! Stora gratulationer!!!! Vi saknar dig!! Ankan och Oliver

2009-11-04 @ 21:04:52
Postat av: Johanna

GRATTIS!

Jag visste väl att du gjorde bra ifrån dig!!! =)



Men nu är det nog slut på sovmornarna... ;)

Lycka till! Kram!

Postat av: Matilda

JÄTTEGRATTIS! Gu vad kul!

2009-11-04 @ 21:28:22
Postat av: Therese

Vad roligt Jenny!! Wohooooo Grattis!

2009-11-04 @ 21:42:35
Postat av: Linda

GRATTIS vännen! Det är du så värd! Ser fram emot att höra meeer! :)

2009-11-07 @ 20:58:24
URL: http://lindizzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback