Dagens dejt

Det vore väl en fin grej att ha en dagens dejt att skriva om ... men det har jag inte.

Det har varit en intressant dag idag. Ganska mycket problemlösning på jobbet och dessutom en väldigt trevlig arbetsintervju. Jag var inte på topp, det kan jag inte påstå, men jag tror att jag gjorde ett någorlunda bra intryck i alla fall. Ska till företaget på tisdag och presentera mig närmare :)

Annars då? Jo, jag har faktiskt kvar sväva-på-moln-känslan som infann sig i söndags. Nära till plötsliga leenden och dagdrömmande och så. Det är härligt! Jag vet varför men kan inte riktigt förstå varför ... typ.

Nu ska jag packa ihop denna arbetsdag. Hoppas på att få köra en tvätt hos storebror ikväll eftersom jag som vanligt har glömt att boka tvättstugan. Det ekar i garderoben men jag har ingen tvättid förrän nästa (!) fredag. Jag kanske får ge mig ut på en gigantisk shoppingrunda :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback