Det ljusnar

Morgonljuset är så fint! Jag vaknade i ett mörker men nu är det snart helt ljust ute :) Får passa på att uppskatta alla ljusa timmar som finns den här tiden på året.

Ny dag, mer glädje. Det var en totalt välbehövlig tekväll igår. Så himla kul att ha vännerna på besök! Jag hoppas att jag inte pratade sönder dem :) Helt klart en energikälla i alla fall.

Om ett par timmar ska jag göra en arbetsintervju över telefon ... nervöst men jag är superglad över att ha kommit ett steg närmare ett jobb jag vill ha. Ska kicka igång mig själv nu så att jag är på topp.

Lita på dagens ljus
Våga ta till en gnutta bus
Fyll upp din kaffekopp
Tappa aldrig livets hopp

Nja ... rimmandet är inte på topp så här under morgontimmarna men det kanske inte är så viktigt ... ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback