Först Junsele, sedan Uppsala

I två dagar har jag krigat med Junsele och Uppsala. Inte riktigt på riktigt men jag har varit lätt störd över svårigheterna att hitta bra transportlösningar. Jag kan väl kanske förstå att Junsele är en avkrok dit frysbilar inte kör så ofta men jag trodde aldrig att det skulle vara besvärligt att hitta en lämplig frysterminal i Uppsala. Allt löste sig förstås, för det gör det alltid, och jag lärde mig några nya saker. Så helt dumt var det inte. Det var bara lite bökigt.

Annars har ingenting särskilt hänt. Ska på handbollsträning ikväll och det ska bli riktigt kul :) Får se om jag kan röra mig på fredag. Efter förra årets första träningar fick jag skinnflådda fingertoppar av klistret ... hoppas jag slipper det nu.



Ladda för lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback