Gunnar Vägman

Hösten är här och dragspelskursen är igång igen :) Yes! Vilken skön samling lirare det är i gruppen nu. I våras var vi fem damer som inte kunde något. Nu har vi blivit riktigt duktiga på att läsa noter och så men vi spelar inte så tokbra ... hm, ja i alla fall så har två damer slutat och istället har vi fått tre herrar i gruppen som inte kan läsa noter men som kan spela! Heh ... en grym kombination alltså, det här kan bli hur bra som helst :) 

Hursomhelst så gjorde jag årets bästa inköp idag. En kärra att dra dragspelet på. Sååååå skönt att slippa kånka på den sjukt otympliga väskan.

     


Så nu får min vän här nedan åka ståndsmässigt minsann. 

    

Appropå rubriken. Herrarna i gruppen avslutade med att spela tidernas härligaste melodi, snacka om att sommaren var tillbaka för några minuter. Som jag har försökt att lära mig spela den. Jaja, skam den som ger sig. Nästa sommar kanske jag bjuder på en konsert.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback