Onsdagen klar

Då har jag gjort det jag ska idag då. Jag hade cupmöte och handbollsträning på agendan. Mötet gick oväntat smärtfritt och träningen blev inställd för vi var så himla få. Jag fick mig en frisk promenad i alla fall! (Oj, så käckt.)

Jag ska faktiskt tillbaka till företaget där jag var på intervju :) Ska vara där en dag och känna på läget lite (OCH så ska ju dom förstås se om dom vill ha mig eller inte). Jag återkommer om det på måndagkväll när jag har varit där. Det blir kul oavsett om jag får jobbet eller inte, kan ju alltid lära mig något spännande :D

Nu är det snart dags för Grey's. Ska sitta och ha lite ångest över dragspelandet tills det börjar. Jag har övat alldeles för lite. Skit också!

Jadajada, natti natt
Ut och leta livets skatt

Kommentarer
Postat av: Linda

Hihi tack, nu blir man stolt =) Men du, vad kul att du ska tillbaka dit du va på intervju...VAR är det?! Smsa mig gärna det hemliga stället så nyfikna jag får veta! =) Lycka till! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback