Sedan sist och så ...

Dagarna springer iväg va? En sammanfattning av vad jag har pysslat med på sistone kommer här ...

I fredags var jag ut och käkade med Gieken, Kajsa och Therese :D Vi surrade på och drack lite till maten. Drog sedan vidare till Oscar på 30+ ... men vi har ju låååångt kvar till 30 ;) Även om jag inte var helt på humör för en utekväll så var det super att träffa mina vänner som jag ser alldeles för sällan. Så det tackar jag för!

I lördags hängde jag med Aina och Dylan till MittEnduroCupen (tror jag?) i Nolby. Det var riktigt kul! Absolut spännande :) Jag blev lite sugen att börja köra men kommer nog aldrig göra det. Denna lördagsaktivitet får ett stort plus i kanten eftersom den bjöd på fler snyggingar än vad krogkvällen gjorde. Väl hemma från Nolby vände jag i princip i dörren och begav mig till O'learys för att kika på hockey. Tyvärr gick matchen rakt åt samma håll som hojarna jag tittat på tidigare under dagen (jaa just det, skogen). Efter Timrås förlust körde jag och Johan en bowlingrunda som jag förlorade med typ minsta möjliga marginal. Två tunga förluster. 

I söndags gjorde jag ingenting. Inte något. Det var såååå härligt :) Jag hade bestämt redan tidigare under veckan att jag skulle ha en helt egen, sysslolös dag. Det har varit ganska mycket flängande på sistone så jag tackade nej till allt och alla och satt hemma för mig själv.

Igår åkte jag och pappa på fotboll efter jobbet. Vi var medbjudna på middag och match. Giffarna-Syrianska. God mat, gott sällskap och en riktigt spännande match (till slut). Det var lite kallt måste jag medge men jag hade klätt på mig ordentligt så det gick fint ändå :)

Idag har jag jobbat, varit på fotvård och inte mycket mer.


Tack och godnatt
Försök springa ifatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback