Sömnig i solskenet

Idag är jag väldigt trött och frusen. Jag ska inte bli sjuk men skulle vilja åka hem och bädda ner mig. Brrrr. Tycker att den efterlängtade solen borde ge mig energi men det verkar inte som det. Jag kanske bara är lite knäckt efter Timrås totalt onödiga förlust igår. Eller så var intervjun så energikrävande att jag behöver gå på sparlåga en stund.

Jag ser fram emot helgen! Det blir Ladies Night med U&M på lördag :) Ska kolla om det finns biljetter kvar till Moneybrother på fredag ... det skulle vara härligt att gå dit och softlyssna.

Men nu du ska jag jobba. Husse (aka chefen aka pappa) och Lipton har åkt på älgjakt så jag får ro skutan ett par dagar ... eller åtminstone se till att vi håller oss flytande :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback