Tiden på fyllan

Jag har en lugn helg bakom mig. Har mestadels suttit hemma och filosoferat. Lite nytta blev det ... två ganska långa promenader med JoW och dessutom festplaneringsfika med henne och Aina. Och så har jag pysslat på lite hemma.

Nu är det däremot slut på lugnet för ett tag framöver. Jag vet inte hur det gick till men nästan all min vakna tid är fullbokad denna vecka. Från att ha varit den mest oupptagna människan genom tiderna har jag låtit tiden bli på fyllan. Bara sådär. Normalt brukar jag bli lite stressad av att inte ha några lugna stunder i sikte men det tänker jag inte bli nu. Det är ju bara onödigt.

Dags att jobba vidare. Efter jobbet väntar fika och fotboll med Linda :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback