Tisdagens sena timmar

Hemkommen från jobbet är jag. Bara kvällen kvar då ...

Jag ska börja med en timmes dragspelande eftersom det bara är idag jag hinner öva. Det blir ett jäkla tragglande av Leende guldbruna ögon :) Veckans läxa. Den går i fyrtakt vilket jag inte tränat så mycket på men jag tror att jag ska kunna sätta den hyffsat. Jag ska även köra igenom Arholmavalsen några svängar och försöka få till ett lite snabbare tempo än jag klarar nu.

Det blir nog middag efter det. Men vad? Jag kanske ska ta mig i kragen och laga något ordentligt. Får se. Ikväll är min enda hellediga kväll denna vecka så jag kanske ska försöka göra en mysmiddag. Makaroner och korv?

Sedan tror jag att det är dags för Uggly Betty, en lång dusch och lite bokläsning. Jag hoppas på att få sova inatt.

Tjing, tjingeling
Please do your thing
Eller låtsas som ingenting

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback