Tisdagste på en måndag

Tillbaka på jobbet efter en otippad helg. Det gör ingenting att det är en grå måndag för jag har en trevlig kväll att se fram emot. Det som skulle bli tisdagste blir istället måndagste. Aina och JoW kommer och hälsar på :) Jag var egentligen lite sugen på Jazzklubben ikväll men det får bli en annan måndag.

Jag svävar lite lätt på moln faktiskt. Det borde jag inte göra men jag kan inte låta bli. Det finns ingen direkt logisk förklaring men nu går jag runt med en härlig känsla och det är ju bara att följa den känslan så länge den varar :)

Ha en mysig måndag alla!

Kommentarer
Postat av: Linda

Behåll den härliga känslan och njut måndagskvällen som stundar! Längtar tills vi ska ses nåt framöver! Du e förresten också utmanad i min blogg..kram kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback