Tisdagstroll

Matchen gick inge vidare igår. Jag har alltid haft svårt att acceptera förluster ... men nu känns det i alla fall mer tillåtet än när jag var ungdomstränare. Nu kan jag sura och tjura utan att behöva tänka på att bete mig vuxet :) Det var en stor besvikelse att se Giffarna förlora igår och kallt var det också. Men jag hade trevligt sällskap och det räddade kvällen :) Dessutom laddade vi ju fint för matchen med sushi på Sjögatan och fika på Barista.

Inatt kunde jag inte sova. Slumrade till mellan elva och tolv. Vaknade sedan och var totalt klarvaken i ett par timmar. Såg tv och snurrade runt. Så småningom somnade jag en stund igen men vaknade tre gånger till och var klarvaken innan väckaren till slut ringde klockan 06.00. Och då vaknade jag med ont i magen :( Bestämde mig för att stanna hemma och fick därmed några timmars härlig sömn. Vaknade vid nio igen och hade fortfarande ont i magen men iddes inte sitta hemma hela dagen så jag åkte til jobbet ändå och här är jag nu.


Tänker tysta tisdagstrollet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback