Tomma tankar

Mina mentala förberedelser för imorgon går inge vidare. Jag hamnar i tomma tankar bara. Skulle tro att inspirationen kommer ikväll när jag är hemma och har avklarat alla fysiska förberedelser (bort med det svarta nagellacket, döskalleringen och tatueringen (gnuggis:)).

Dagsformen är sisådär. Kan det vara helgens kalas som har satt sina spår? Är jag för gammal för fest helt enkelt?
Jag känner mig hursomhelst positiv inför morgondagen. Lite ompyssling och pepp ikväll så kommer jag att vara på topp imorgon! Helt säkert :)


Btw ... vad snyggt det svarta nagellacket matchar tangentbordet :D Ser riktigt fint ut när jag kikar ner på skrivbordet och ser mina högblanka naglar dansa fram över tangenterna. Passar lika fint ihop som min brödrost och mina högtalare gör (högblankt svarta även dom). Nice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback