Trötta armar och ett trött ben

Det kan nästan bli träningsvärk imorgon (och nästa dag förstås). Jag är helt slut i armarna och i det ena benet. FÖR JAG HAR TRUMMAT!!!!!!!!!!!!!!!!! Rock Band såklart. Metallica :) Vissa låtar är vansinnigt jobbiga på trummorna. Det är sjukt kul men jag blev alldeles trött i huvudet också ... det är fokusering på hög nivå.

Om jag skulle börja ett nytt liv här och nu så skulle jag bli trummis :D For sure! Jag kanske inte är så talangfull men det är väl sak samma. Jag skulle kunna spela trummor onsdagar till söndagar och hänga på mig dragspelet övriga dagar. Det vore nåt det.

Appropå dragspel så måste jag sätta mig och försöka förstå noterna till veckans läxa. Så får det bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback