Vad är det som känns?

Hela dagen har jag stretat emot en ofullständig tanke eller orolig känsla. Du vet så där som det kan kännas ibland utan att anledningen är greppbar. Alltså det är som att jag endera har glömt något viktigt eller inte tagit itu med något jobbigt. Ungefär. Förstår du hur jag menar? Det gör mig vansinnig! Det är som att någon skulle ha klippt av en tankebana och nu kan jag inte sätta fingret på den för att knyta ihop banan igen. Allra troligast är att det inte finns något bortglömt eller oavslutat i systemet ... jag bara tror det på något vis. Olustigt är det i alla fall.

Förutom det så kan jag meddela en dålig sak och en bra sak. Jag känner mig inte kry så jag valde att stanna hemma från dragspelskursen ikväll. Såååå synd eftersom jag skulle behöva hjälp för att förstå några grejer. Den bra saken är att jag nu har köpt biljett till Moneybrother imorgon. En hel del dunderkurerande ikväll ska se till att jag mår prima imorgon tänkte jag. Hoppas!

Nu ska jag diska. Det absolut värsta jag vet.


Ställ in skorna på planen om du vill
Men säg inte sedan att du inte räcker till
Typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback