Alltså, denna vecka

Jag vet inte om jag ska tycka om den här veckan eller inte. Det är full fart som kommer råda veckan igenom och det vardagliga kommer att varvas med flera roooliga saker. Men jag känner mig nästan trött redan nu ... bara av att tänka på allt.

Chefen (a.k.a. pappa) är på älgjakt så jag får sköta the Office bäst jag kan, med möjlig assistans då det finns mobilkontakt i skogen. Det kommer såklart att gå bra men jag får ändå lite ökad puls när det dyker upp knepigheter på jobbet. Imorgon ska jag till min diabetesläkare. Jag kanske får dödsdomen efter min halvt ohälsosamma sommar. Egentligen tror jag inte att det kommer vara så farligt. Skulle något vara dåligt så har jag ju möjligheten att börja ett nytt liv på onsdag :) Imorgonkväll blir det eventuellt Giffarna för mig och Ullis. På onsdag ska jag tillbringa kvällen i tvättstugan :( Värdelöst! Har även fått det fina uppdraget att mata L&A:s katter. Jag gillar att kunna vara till någon nytta här i världen och dessutom får jag en anledning att ta ett par cykelturer (korta iof men ändå). På torsdag ska jag och Ullis på förhandsvisning av Flickan som lekte med elden. Blir bra det! Och till sist så åker jag direkt till stugan efter jobbet på fredag för på lördag ska jag på dop där :)

Ja, alltså, det är mest roliga grejer så jag ska inte klaga. Snarare är det nog bra att det händer lite. Det är bara att hoppas på att jag kommer iväg från jobbet i tid varje dag så ska det inte behöva bli stressigt.

Så nu vet du vad jag gör denna vecka.

Nu Himmelblå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback