Alla stjärnor till Allstar

För mig blev Allstarkvällen kort. Är nyss hemkommen från invigningen av Sundsvalls nya sportbar Allstar. Ja, min vistelse blev kort men jag är säker på att jag kommer att återvända många gånger. Det kändes lite konstigt att kliva in där jag klivit in så många gånger förut nu när allt är omgjort. Men fint var det! Rikigt stiligt :)

Jag hann med ett par öl och så fick vi god mat. Det smakade fint och var precis sådan där mat som jag gillar :) Mycket folk var det också ... tyvärr inte så många jag kände. Det var synd. 

Det är inte så svårt att säga om Allstar kommer bli ett favvoställe eller inte för jag tror nästan att det kan bli det. Det var liksom my cup of tea även om jag kände mig lite vilsen just ikväll. Mingel och tillställningar av detta slag har jag ingen naturlig fallenhet för.

Halvt på förhand ger jag Allstar alla stjärnor. Alltså tio av tio. För jag vet att när jag i framtiden besöker stället med mitt favvogäng så kommer vi att ha det bra :) Vi kanske kan boka in en hockeykväll snart?

Strax godnatt.


Kommentarer
Postat av: Therese

Jag är med! :)

2009-09-24 @ 12:53:33
Postat av: Johanna

Får jag vara med i ditt favvogäng och gå på AllStar?? Kanske ett bra ställe att dricka tentaöl på?? =)

Postat av: Jennychen

SJÄLVKLART Johanna! Kul att du med är Therese :)

Vi hörs närmare!!

2009-09-24 @ 15:16:55
URL: http://jennychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback