Bits and pieces

Jag ser mig omkring men kan inte prioritera. Försöka sticka, försöka få ordning på kameran, försöka hitta inspiration eller försöka lägga mosaik (ja, utan fogar)? Det är det jag funderar på ikväll.

                              

Livet behöver inte vara svårare än så. För även om det är svårt att sticka, fixa kameran, inspireras och mosaika så kan jag knappast påstå att kvällens bekymmer ger mig gråa hår.

Om jag inte köper en bil Aina så kanske jag kan köpa en ny kamera. Då skulle jag kunna ha miljoner roliga (men fula eftersom jag är en usel fotograf) bilder här i bloggen. Äh, förresten ... jag lägger nog pengarna på gott fika, underbar mat och snurriga drycker som vanligt.

Jaja, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback