En dag i skogen och så ...

Planen idag var att kika på Giffarna i solskenet. Så dök några andra alternativ upp som jag inte kunde tacka nej till. Fotboll är ju inte min grej ändå ...

Jag hängde med syrran, Tim och Oskar till Södra. Vi mjukstartade med Tarzanstigen och äventyrade oss sedan runt Björnstigen. Det är så härligt att vara ute och leka! Knattarna hade nog roligt dom också. Jag önskar att det fanns en stig till där på Södra, en riktigt spännande och farlig en. Det skulle jag älska :)

Efter skogen åkte jag med bror till Skönsberg för att titta på handboll. Och som jag har längtat efter det. Det var bara det att matchen var en bedrövelse. Inte alls den roliga handboll jag saknat. Synd. Giffarna förlorade också idag så det hade kanske inte varit så upplyftande att se den matchen heller.

Efter lite soffhäng här hemma satte jag fart och putsade fönster. Kors i taket! Det jävliga är att det regnar nu. Äh, det är inte hela världen. Jag har en rolig vecka att se fram emot och det betyder sju gånger mer än regn på nyputsade fönster.

TjaTjing!

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback