Fredagsförströelser

Så är det äntligen fredag :) Jag är lite halvbakis efter gårdagens besök på O'learys. Men det var det värt för vi hade riktigt trevligt även fast Timrå inte vann. Jag blev lite förvånad för jag var så säker på att dom skulle vinna ... men men ... 

Denna fredag ska jag roa mig med att jobba, besöka Biltema, lägga patiens, ta en runda på Birsta City, lösa korsord, se Idol, kika på film, äta chips, sticka ... och säkert något mer halvkul. Det blir nog en tidig kväll i alla fall. Morgondagen bjuder på skogsäventyr och födelsedagsfest :)

Jag ser långa moln som sträcker sig
Det gråa vädret säger tjena, hej



Kommentarer
Postat av: Linda

Åh du verkar då ha en bra helg framför dig som hade en bra start redan igår =) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback