Jag ska inte till Luleå

Det visade sig efter långt och länge att någon annan fick jobbet i Luleå. Jag skulle inte säga att jag gråter störtfloder över att inte få just det jobbet men det är alltid lite knäckande att inte bli vald. Skulle jag börja fundera över hur många småknäckningar jag samlat ihop nu så tror jag att jag faktiskt skulle bli helt knäckt. Den här gången kan jag intala mig själv att det beror på min överkvalificering för, och tveksamhet till, tjänsten. Det skulle jag kunna göra. Jaja ... jag och syrran fick en rolig tripp till Luleå och intervjun var väldigt trevlig så helt lottlös gick jag inte ur striden. Och jag gillar ju jobbet jag har :)

Men iallafall så kan jag alltså lugna alla er (2 eller 3?) som inte skulle kunna vara utan mig här i Sundsvall :)

Nu ska jag duscha av mig bitterheten och sedan se Idol. Hm, någon sådan lär jag väl heller aldrig bli.



Suckers.


.

Kommentarer
Postat av: aina

jag tillhör iallfall skaran på 2 eller 3... =)

2009-09-17 @ 15:37:09
Postat av: jennychen

tack aina!!! söta du :)

Postat av: Linda

Men du, även jag är glad att du är i SUNDSVALL och inte ända uppe i Luleå! Kram

2009-09-18 @ 10:03:53
URL: http://lindizzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback