Jaha

Jag har inte varit på skrivarhumör de senaste dagarna. Har lite tankar att streta ut. Det bästa skulle förstås vara att skriva fritt, bara flöda ut miljoner ord ... men det gör jag inte här. Jag verkar sväva mellan bra och dåligt på något vis. Jag insåg igår att jag bygger ett mörker. Och det har liksom skett omedvetet. Jag har det bra och har, framförallt på sistone, gjort roliga grejer och varit nöjd med mycket i mitt liv. Men, så verkar jag alltså även ha lagrat dåliga känslor som jag ska arbeta bort nu. Typ så.

Det kanske verkade nattsvart det där men bekymra dig inte om det du. Jag tycker om att klättra så snart är jag på topp igen. Appropå det så vill jag att någon följer med och testar klättring, på vägg inomhus alltså.

Well ... that's life.

Från det ena ...

... jag köpte två böcker idag :) Älskar att köpa böcker!

Svenska varumärken i hus och hem och Nemi

Mer blädderböcker än verklig läsning egentligen ... så jag ska kanske återvända till bokhandeln och shoppa lite mer :)  Någon som har idéer på härlig höstläsning?

.

Kommentarer
Postat av: Linda S

Jag skulle gärna följa med och testa klättring.. jag kommer säkert vara urdålig men det ser ju så kul ut!

Postat av: Linda

Då ska ni åka till Storulvåns fjällstation, där har de den bästa klätterväggen! Jag kan hänga med och va supporter ;)

2009-09-30 @ 15:43:15
URL: http://lindizzi.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag skulle också vilja klättra! Har provat några ggr och är HELT VÄRDELÖS, men det är ju så kul!



Har några bra böcker för utlåning om du vill ha? Gillar Mons Kallentoft, har alla 3 i "mordserien". Annars har jag en massa chic-lit också, om du vill ha rolig läsning!?



Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback