Mat & potatis

Jag släntrade ner till Cherrys wok för att skaffa middag. Det blev biff med bambuskott och champinjoner. En klassiker som alltid funkar tänkte jag. Och det var grymt gott! Hah! Nu är jag mätt och nöjd. Slapp kocka också :) Är det något jag är vansinnigt less på så är det att laga mat till mig själv (jag kan i och för sig inte tänka mig att jag gladeligen skulle ställa mig vid spisen om jag hade sällskap heller).

Annars har det inte hänt så mycket idag. Jag har jobbat förstås och efter det blev det shopping med syrran. Vantar och en jacka fick jag med mig hem ... och så lämnade jag tillbaka två tröjor jag köpte förra veckan.

Äh, tillbaka til Idol :) Sedan blir det Oskydigt dömd eller Grey's Anatomy ...

Men fan vad jag skulle vilja att någon kom hit för att pyssla med mitt hår, klia mig på ryggen, massera mina axlar och bara krama mig.

Kanske dags för kvällsfika snart :) Mätt och nöjd är jag sällan långa stunder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback