Med shopping som topping

All energi är tillbaka! Jag har återfått mina krafter efter hängigheten som varit. Det är strålande tider typ.
För att fira denna uppryckning har jag shoppat lite idag :) Bara för att toppa den sköna känslan. Det blev en tröja och, tack gode gud, en halsduk/sjal (snart kan jag nog öppna en affär och sälja halsdukar, sjalar och scarfes).

Ska försöka få tag i pärlemormosaik nu. Har hört att det kan finnas på en Pandurobutik i Stockholm. För dig som inte vet så är jag mitt i ett långdraget mosaikprojekt och plötsligt utgick det jag behöver mer utav ur Panduros sortiment. Typiskt att jag inte köpte tillräckligt redan från början, typ i vintras när jag började mosaika. När det inte går fort så går det långsamt.

Tjing!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback