Sportbarshäng

Det ser ut att bli ett par rundor i baren denna vecka ...

Ikväll är det invigning av
Allstar! Nice med en ny sportbar i Sundsvall. Jag och syrran besökte Allstar i Luleå och där var det riktigt fint. Jag hoppas på en bra kväll! Imorgon är det äntligen dags för Timrås första match i Elitserien :) Jag och Jens ska bänka oss på O'learys för att käka och kika. Heja Timrå! Det ska bli riktigt roligt att komma ut bland folk och få lite liv och rörelse i den annars ganska gråa vardagen.

Såå, tack vare dessa happenings slipper jag tvätta och städa :D I alla fall dessa dagar.


Kommentarer
Postat av: a

vem är jens? =)

2009-09-25 @ 09:55:29
Postat av: Jennychen

Jens är en vän. Så inget att vara nyfiken över Aina :) (gissar att det är du som undrar)

2009-09-25 @ 12:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback