Trötthet och värk. Men dop också!

Nu är det nära till sängen vill jag lova. Efter en dag av halvt hjärnstillestånd på grund av sådan värk som återkommer varje månad är jag trött, slut och less. Har väl inte visat mig från min fina sida idag och det känns lite jobbigt det också. Men vad göra?

Det enda jag vill berätta innan jag stänger för dagen är att helgen var riktig bra :) I lördags var jag på dop. Mina kusinbarn Theodor och Sander döptes i underbara Skeppshamn (där jag för övrigt planerar att gifta mig för den som undrar). Det var ett fint dop och barnen var ju supersöta :) Efter dopet blev det middag på Holmö Brygga. Mmm, god mat och gott sällskap! Så kul att träffa alla!!

Natti

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback