Jag vill maxa

I helgen ska jag förhoppningsvis få lite lugn och ro. Jag vill sätta mig ner och fundera över hur jag ska kunna maxa min inlärning och spara allt som jag tar in. Jag vill allt på en gång och har svårt att förstå att det inte går.

Självklart ska jag ge mig på den där vårstädningen jag planerat också ... men motivationen är inte på topp.

Viktigast av allt denna helg är nog ändå att jag ska hämta min nyfixade cykel imorgon :D Nu har den bromsar!! Jag bara längtar efter att kunna cykla ordentligt igen. Ska nog kika lite på en ny cykel också, spana på vad som finns och så. Kanske tar med min kära oldie till Härnta och skaffar en ny här hemma.

Tills vidare ...


Lyssna, se, tänk och hör
Ta bort allt det som stör
Koppla, lagra, känn och spara
Vägra minnen som vill fara

Låt det bli som på gehör ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback