Knasjag

Jag känner mig knasig. Det kanske är fel ord förresten. Men det är som att jag blir knasig av att jag är ... ja, vad jag nu är. Blir lite trött på mig själv. Jag vill inte komma någonstans med detta, ville bara försöka sätta ord på något som snurrar i mig på något diffust sätt. Det gick inte så bra. Jag är ju liksom bättre på att hitta orden när det jag skriver är menlöst, bara fantasi eller allmänt oviktigt.

Det är dags att sova men jag känner inte riktigt för att slita mig från datorn. Det blir nog en omgång patiens eller två innan jag drar till sängs. Faktiskt så har jag kommit över mitt Spindelharpan-beroende men ibland kryper lusten fram igen :) Det är trots allt sovmorgon för mig imorgon så varför inte hänga här en pytteliten stund till ... ? Mm, så får det bli.

Till dig vill jag bara säga: Se till att njuta av alla små lyckliga stunder! Det finns inget bättre :)



Till sist: Jag är sjukt sugen på pizza! Vill ha ... och det ska jag säkert få innan veckan är slut.

Kommentarer
Postat av: Linda

Också pizzasugen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback